tisdag, maj 27, 2014

Usch usch

Urk idag är en tung dag IGEN, känner hur jag för varje timme närmar mig en depression igen. VILL INTE HA DET SÅ :(
men allt blir för mycket här hemma. Jag får sköta allt själv å ingen orkar hjälpa till, de drar bara fram el säger senare el nej jag är för trött. Ja men vad tror ni jag är då :(
Jag är liksom sjukskriven för allt skit som händer här hemma. HUR ska jag kunna släppa allt skit när jag mår mer skit av att se röran. Gu vet inte hur länge till jag orkar ha det såhär. Ja jag har inget val får slita ihjäl mig idag pluss underhålla min lilla sjukling så gott det går. För på torsdag kommer min gudomliga älskling hit & bara hans närvaro får mig att må så mycket bättre, alla spänningar oro å sorg försvinner bara jag tittar på han. Han har som en heeling effekt på mig. Åååh vill bara härifrån men fan det händer inte ett skit. hur mycket ska en människa orka med. Ne nu måste jag tyvärr ta tag i hemmet IGEN är väll klar ikväll om jag har tur.

ha en fin dag. Massor av kramar från en Sandra som snart går under

1 kommentar:

Anonym sa...

Styrkekramar till dig!!! Hoppas det vänder för dig och att du blir piggare och gladare snart.