fredag, juni 06, 2014

Nej nej nej neeeeeej. VARFÖR kommer det smygandes igen.

VARFÖR ska jag inte få må bra längre stunder för, varför ska paniken, ångesten å oron komma smygandes stup i ett. Känner hur jag får kämpa som en gnu för att inte börja stor tjuta hela tiden. Idag blir en jobbig dag igen. Jadu det blir intressant att se hur jag ska orka med denna dagen. Kommer juh vara ensam med sessorna, & Emma är sjuk (hostar & feber) känner panik när jag ser röran som jag måste få undan, men när jag mår såhär så händer inte mycket å då får jag mer panik. ORKAR inte bo såhär. VILL HÄRIFRÅN vill få vara lycklig. VILL flytta nu nu nu nuuuuuuuuuuu. VARFÖR är det så svårt att få tag på en lägenhet, varör har de så sjuka poäng system överallt. Jag kommer väll få bo med exet & hans fru tills jag möglar ihjäl.
Sen att jag saknar min älskling så sjukt mycket gör inte saken bättre. När jag är utan han känner jag mig så vilsen/ensam & äcklad av mig själv. Han ger mig känslan om att vara den underbaraste & jag år inte alls dåligt. Han får mig att känna mig hel & som att jag kan klara alla jobbiga hinder i världen. Men nu är han inte här & jag mår kloak :-(
Less på mitt liv som det är nu.
Älskar mitt liv då jag är med mitt allt å min älskling. Saknar hans gudomliga familj massor oxå.
Ne usch nu ska jag sluta klaga & svepa en mega kopp kaffe & börja plocka så gott det går för sen blir det kaos. Ha en fin dag ni andra i alla fall

Inga kommentarer: