fredag, maj 08, 2009

Dalarna nu kommer vi....


Ja nu har man varigt öppe sen 05:30, alla sover fortfarande här :) Jag har nu packat Nattas alla saker (tror jag) alla jackor jag hittade i en säck vanliga kläder i en annan å krims krams i flyttkartong. Det jag vet e att jag säääääkert glömt nått men då får vi ta det nästa gång vi ses vet då att allt jar hittat å ser nu e ner packat i alla fall. Nu ska jag bara börja packa för resten av familjen räcker med ett par byxor extra till oss alla lite strumpor å desto fler tröjjor till mig eftersom jag e så jäkla varm av mig Känns som kroppen kokar på mig DAGLIGEN. Nepp nu ska ja njuta av en kopp kaffe innan jag fortsätter :P

Men en sak till :P VÄDRET är underbart här alldeles klart på himmlen solen skiner för fullt å man hör hur fåglarna kvittrar. Kan det bli bättre:D Nepp nu ska jag göra mitt innan alla vaknar & det blir totalt kaos här hemma. Hej då på er alla vi höres *vinkar*

Inga kommentarer: