torsdag, maj 07, 2009

Noll lust för något

Ja så sitter man här fast man borde packat det som ska med till Dalarna imorgon, men fan har NOLL ork &LUST för det. Känns bara usch & bläää för allt. E inte alls laddad för resa till Dalarna. Får gå upp kl 06:00 imorgon & packa vidare så det mesta kommer med i alla fall. Men vet fan inte vad jag ska packa till mig, har juh fan inte ett enda klädes plagg till mig bara mina jäkla mysisar å klänningar. Blääää vill bara spy på allt. HOPPAS det blir lungt då vi kommer fram & inte en massa måsten. DE SOM VILL TRÄFFAS de får gott ta & komma dit vi sover för nej nej nej jag kommer inte åka runt till en massa för det e sjukt jäkla stressigt å tråkigt. Kommer inte de dit vi e så får det gått vara. VILL BARA KUNNA KOPPLA AV. Jaha vad ska jag hitta på nu då finns juh inget att göra nu när barnen sover ändå (funderar) ladda diskamskinen kanske å borsta gaddarna för att krypa ner till sängs kanske. Fan va tråkigt men men man måste väll sova oxå, kommer bli en LÅÅÅÅÅÅNG dag imorgon. Ne vi får höras, kanske uppdaterar från Dalarna för ja tar med min data för lite lugn å ro måste ja juh få till det oxå. Ja det återstår att se. Ha de så gött i alla fall Kram på er alla & hej då

Inga kommentarer: